BDSM

A BDSM világa az én szememmel. Remélem segít a kezdőknek és talán elgondolkodtatja a tapasztaltabbakat...;-) ********************************************* (Itt jegyzem meg, amiket itt leírok, mind a múltban történt tapasztalataim. Legyen bármely bejegyzés a blogban. A jelenem az enyém. Ha a jelenem múlt lesz egyszer, akkor majd arról is írok.) A blogon található bejegyzések saját szerzeményeim, más weblapon vagy egyéb médiában való megjelenéshez nem járulok hozzá!

Partnerkereső

domina,szolga,mester,szado,mazo,szub,alázásás,büntetés,sexpartner,közösség,szexpartner,sm,bdsm

Utolsó kommentek

  • Testformáló: Kezdő vagyok, de nagyon izgat. Profi domot vagy dominát keresek. Kapcsolatban élek, de vágyok a bü... (2015.12.28. 16:58) kezdők
  • Sütő Ilona: Csodalatos a sub kepek. Erre vagyom egy dominatol. Kiszolgaltattan (2015.10.20. 02:33) vágyaim képekben
  • Sütő Ilona: Csak egy erett tutelmes Dominans Urnore vagyom (2015.10.20. 02:21) pápá
  • Sütő Ilona: Egyre joobban erdekel (2015.10.20. 02:18) pápá
  • HodoltassBe: Nos én fiù vagyok, de azt hiszem elég tűrhetően mélytorkozok :) Nekem elsőre sikerült, igaz 3-4 pu... (2013.09.01. 21:30) mélytorok technika (Deep Throat )
  • Utolsó 20

vágyaim képekben

2009.05.03. 19:46 | Lana_ | 3 komment

Azt hiszem nem beszéltem még nagyon a vágyaimról. Most sem teszem :-), de felteszek néhány képet, mely megmutatja most épp mire vágyom. Nem nagyon szeretem a vágyakról feltett képeket, de most mégis felakok párat. Jelenleg  sokkal erősebbek bennem a domináns vágyak. Persze a sub oldaltól sem szaladok el ;-). Nem is értem, mert elvileg a BDSM-ben kompenzál az ember. Én a munkaheyemen is erősen domináns vagyok, tehát elég érdekes....Viszont találtam olyan képeket melyekre pontosan vágyom.


Dominaként:


 



 




 


 

És subként:

 



 


 


 

A bejegyzés trackback címe:

https://domina.blog.hu/api/trackback/id/tr151100797

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KinkySM 2009.05.04. 19:03:28

Nagyon szuper képek, mintha csak a saját vágyainkat látnám... leszámítva mondjuk a strap-on-t a domináns szerepben... Nekem is bejönnek a kink.com - os videók és képek, pedig nagyon meg vannak "csinálva" rajta a jelenetek, de mégis mutatósak és vágykeltőek...

Lana_ 2009.05.05. 22:11:52

@MiniMe83: Bizony. Ott mindig találok olyat ami nagyon bejön ;-). Örülök hogy nektek is tetszik!

Sütő Ilona 2015.10.20. 02:33:48

Csodalatos a sub kepek. Erre vagyom egy dominatol. Kiszolgaltattan
süti beállítások módosítása