BDSM

A BDSM világa az én szememmel. Remélem segít a kezdőknek és talán elgondolkodtatja a tapasztaltabbakat...;-) ********************************************* (Itt jegyzem meg, amiket itt leírok, mind a múltban történt tapasztalataim. Legyen bármely bejegyzés a blogban. A jelenem az enyém. Ha a jelenem múlt lesz egyszer, akkor majd arról is írok.) A blogon található bejegyzések saját szerzeményeim, más weblapon vagy egyéb médiában való megjelenéshez nem járulok hozzá!

Partnerkereső

domina,szolga,mester,szado,mazo,szub,alázásás,büntetés,sexpartner,közösség,szexpartner,sm,bdsm

Utolsó kommentek

  • Testformáló: Kezdő vagyok, de nagyon izgat. Profi domot vagy dominát keresek. Kapcsolatban élek, de vágyok a bü... (2015.12.28. 16:58) kezdők
  • Sütő Ilona: Csodalatos a sub kepek. Erre vagyom egy dominatol. Kiszolgaltattan (2015.10.20. 02:33) vágyaim képekben
  • Sütő Ilona: Csak egy erett tutelmes Dominans Urnore vagyom (2015.10.20. 02:21) pápá
  • Sütő Ilona: Egyre joobban erdekel (2015.10.20. 02:18) pápá
  • HodoltassBe: Nos én fiù vagyok, de azt hiszem elég tűrhetően mélytorkozok :) Nekem elsőre sikerült, igaz 3-4 pu... (2013.09.01. 21:30) mélytorok technika (Deep Throat )
  • Utolsó 20

gondolataim....

2009.04.05. 00:01 | Lana_ | 5 komment

Késő van. Nemrég értem haza. Kicsit elgondolkodtam. Nem tudok elaludni. Elmesélem miért....

Maximalista lévén sosem tartottam magam túl jó nőnek, csak a környezetem.  De ami manapság körülvesz az túlzás.

Nem szeretem, ha néznek, és előre féltem mi lesz, ha jön a jó idő. Le kell vetkőzni, ha az ember nem akar megdögleni a melegtől.

Sokan néznek. Pasik, nők. Tudnotok kell rólam, hogy van bennem egy egészséges excibicionizmus, de nem az a nő vagyok aki  kiteszi mindenét. Többnyire szűkebb cuccokba járok, mert bármilyen bő dologba úgy nézek ki, mint egy afrikai éhező.

Elmentem vásárolni pár felsőt a múltkor. Kinéztem ott van e az ismerősöm mert megkértem, hogy hozzon egy kisebb méretet egy ruhából. Egy szűk piros strech felsőbe mertem lenni épp. Sok lány állt a próbafülkék előtt. Ne tudjátok meg, hogy néztek...ha kés lett volna náluk, tuti belém szúrják.

Meglehetősen feltűnök, hisz pirosas-vöröses-lilás hajam van, magas vagyok, nagy kék szem, fehér bőr, és szívesen járok magas sarkúba, stb. De néha megrémít a nők szemébe a gyűlölet, és a pasik szemébe valami más.

Mindig arra gondolok, mi járhat a fejükbe.

A nők esetében valami olyasmi, ami megijeszt....és a pasik esetében is.

A munkahelyemen is ami megy.....ha kicsit csinosabban vagyok felöltözve már kiakadnak. A következő megy napi szinten: túl vékony vagy, híztál, fogytál, túl  rikító a hajad, túl nagy a melled, túl vékony a derekad, az én pasim nem bukik az olyan csajokra mint te, túl hosszú a lábad, ez a felső nem előnyös, stb.....vagy csak simán néznek egy elég érdekes fejjel. Mindenkivel alapvetően kedves vagyok és barátságos. Nem beszélek ki senkit, nem pletykálok. És mégis.

Mivel voltam duci ezek a dolgok nálam másképp működnek.

Nem venném el soha más pasiját, tehát nem kell félteni. Nem akarok jobban kinézni, mint a mellettem ülő, ez nem verseny. Sosem érdekelt mit gondolnak rólam, de manapság bántó. Nem szeretem, ha mindenki rólam beszél, ill. kibeszél. Kilógok, igen. Nem csak a BDSM. Valamit látnak rajtam, ami idegesíti a nőket, és felhívom a pasik figyelmét. Kedves, babás, dumás csaj vagyok, aki valami vadságot sugároz. Látják. Zavar. Nem kicsit.

Mondhatnád, miért nem változtatsz? Nem tudok. És nem tudom, min lehetne. Azért mert mások furán néznek rám, nem fogom feladni magam.

A legtöbb nő örül minden visszajelzésnek, még a női féltékenységnek is. Én nem. Csak próbálom elfogadni és továbblépni. Viszont van, mikor én is rosszabb passzban vagyok és nehezebb. A mai egy ilyen nap volt. Kicsit ilyenkor begubózom. A baj ott kezdődik, hogy én nem gondolkodom hasonlóan mint a többi nő. Ha olyan lennék mint mindenki más, minden sokkal könnyebb lenne. És nem csak a szexben. De bármennyire fáj, nem vagyok.

Szóval igyekszem, alakul a hozzáálásom, de nem könnyű.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://domina.blog.hu/api/trackback/id/tr991046775

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KinkySM 2009.04.05. 10:26:25

Csak néhány mondat összeválogatva, amit írtál:

"sosem tartottam magam túl jó nőnek"
"Mindig arra gondolok, mi járhat a fejükbe."
"túl rikító a hajad, túl nagy a melled, túl vékony a derekad"
" voltam duci"
"mit gondolnak rólam, de manapság bántó"

Csak néhány gondolat, amik eszembe jutottak, amolyan hangosan gondolkodok most:
Szerintem az embereket igazán nem érdekli, hogy hogy nézel ki, az emberek leginkább saját magukkal vannak elfoglalva, maximum vetnek rád pár pillantást, átfut rajtuk egy gondolat, de attól még ezer más dolog jár a fejükben, te csak egy apró pillanatra érdekled őket... Ha pedig valaki féltékeny lesz rád, annak nem te hanem saját maga az oka...

Szerintem, ha belül még mindig duci vagy, de kívülről bombázó, akkor fel kell nőni a feladathoz, vagy hízni kell pár kilót ;)... Egyszóval nem csak hordanod, hanem viselned kell a tested, a ruháid, mert leginkább saját magadnak kell elfogadnod őket, nem pedig másoknak... És ha elfogadtad, akkor ők is el fognak...

Lana_ 2009.04.05. 11:44:33

@MiniMe83: Igazad van, hordom. Nem tudom viselni. Tök jókat írsz.! Igen, lélekben duci vagyok. De igazán próbálok mindent megtenni hogy elfogadjam magam. De akkor miért mindig velem vannak elfoglalva mikor én nem adok rá okot hogy rólam szóljon a napjuk? (pl. munkahely, suli). Hidd el, nekem is más ezernyi bajom van, nem a külsőmön jár az agyam, tök más dolgok járnak a fejembe. Aztán az első pl. kollega megszólal... Tudod milyen idegesítő ha mindig te vagy a téma? Lehet azért mert ismertek régen. Utálom ha rólam van szó és próbálom terelni ahogy tudom. Na mindegy, majdcsak agyam is helyreteszem.

KinkySM 2009.04.05. 12:42:13

Mert ilyenek az emberek... Az irigység szüli ezeket a szituációkat, és mivel vélhetőleg látszik rajtad - és borultál is ki tőle -, hogy zavar, ezért tudják, hogy így tudnak elégtételt venni azért, mert jobb, több, vonzóbb vagy (nyilván én nem tudhatom melyik igaz) mint ők, vagy épp a párjuk... Ha jól sejtem, te női közösségben dolgozol, és ott ez soha nem fog megváltozni... Én egy szem férfiként ugyanezt látom a munkahelyemen 7-8 nő között... Ne mutasd, hogy zavar, ne borulj ki, ha nem tetszik valami akkor mutasd ki nemtetszésed, legyél komor, szürkülj bele környezetedbe... és ha kell végső soron, vedd fel a kesztyűt...

Lana_ 2009.04.05. 14:51:52

@MiniMe83: Igen. Ahol én ülök ott 6 nő van de a cégnél 54 nő és 4 férfi. És ez csak a munkahelyem...
Megpróbálom...

KinkySM 2009.04.05. 15:23:47

Akkor ráhibáztam a munkahellyel kapcsolatban... Gondolom összefutott pár dolog az este, és azért írtál ilyen borúlátóan. A továbbiakra inkább szép hétvégét kívánok ;)...
süti beállítások módosítása