BDSM

A BDSM világa az én szememmel. Remélem segít a kezdőknek és talán elgondolkodtatja a tapasztaltabbakat...;-) ********************************************* (Itt jegyzem meg, amiket itt leírok, mind a múltban történt tapasztalataim. Legyen bármely bejegyzés a blogban. A jelenem az enyém. Ha a jelenem múlt lesz egyszer, akkor majd arról is írok.) A blogon található bejegyzések saját szerzeményeim, más weblapon vagy egyéb médiában való megjelenéshez nem járulok hozzá!

Partnerkereső

domina,szolga,mester,szado,mazo,szub,alázásás,büntetés,sexpartner,közösség,szexpartner,sm,bdsm

Utolsó kommentek

  • Testformáló: Kezdő vagyok, de nagyon izgat. Profi domot vagy dominát keresek. Kapcsolatban élek, de vágyok a bü... (2015.12.28. 16:58) kezdők
  • Sütő Ilona: Csodalatos a sub kepek. Erre vagyom egy dominatol. Kiszolgaltattan (2015.10.20. 02:33) vágyaim képekben
  • Sütő Ilona: Csak egy erett tutelmes Dominans Urnore vagyom (2015.10.20. 02:21) pápá
  • Sütő Ilona: Egyre joobban erdekel (2015.10.20. 02:18) pápá
  • HodoltassBe: Nos én fiù vagyok, de azt hiszem elég tűrhetően mélytorkozok :) Nekem elsőre sikerült, igaz 3-4 pu... (2013.09.01. 21:30) mélytorok technika (Deep Throat )
  • Utolsó 20

statisztika

2009.05.11. 22:22 | Lana_ | 1 komment

Sajnos nem sokan írtatok, de azoknak, akik írtak hálás köszönet.

Így nem nagyon lehet statisztikát csinálni, de az esetek nagy részében két dolog biztos:

1. gyerekkorban történt valami, ami lökött az illetőn a BDSM felé

2. a német szex magazinok és videók tini korban történő alapos tanulmányozása mely mély nyomokat hagyott a férfi társadalomban :-D.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://domina.blog.hu/api/trackback/id/tr501116038

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KinkySM 2009.05.14. 18:15:29

Engem egészen kicsi gyermekkorom óta, minden különösebb környezeti konfliktus nélkül vonzott a fájdalom megélése, talán az apai oldalon voltak problémák, de nem több, vagy rosszabb, mint bárki másnál... Soha nem vertek a szüleim, nem volt molesztálás, sem alkoholizmus. Önértékeléssel mondjuk voltak problémák, ez talán alkati dolog lehet...
Végül én a 90'-es évek közepén akadtam rá erre a "dologra" az akkor még csak kibontakozó interneten... Emlékszem, mennyit könyörögtem a szülőknek betárcsázós-modemes internetért, és nézegettem a napi 10-15 képet, amit sikerült találnom... bezzeg ma délután már 500 friss kép fogadott a Google Reader - ben... Szép új világ :)
süti beállítások módosítása